PRAWO

 

Agora na stronie głównej Gazeta.pl przeprasza Piotra Woyciechowskiego

Na stronie głównej portalu Gazeta.pl pojawiły się przeprosiny od zarządu Agory dla Piotra Woyciechowskiego, obecnie prezesa PWPW, za artykuł "Gazety Wyborczej" z 2009 roku zarzucający Woyciechowskiemu m.in. związki z wyłudzaniem państwowych pieniędzy i wypłacenie sobie ogromnej odprawy ze spółki Naftor. Publikacja przeprosin to efekt wyroku sądowego sprzed ponad trzech lat, do którego wykonania sąd umocował Woyciechowskiego i przyznał na to 172 tys. zł.

Źródło: Wirtualnemedia.pl

 

LUDZIE, INSTYTUCJE

 

Memches, Płużański, Wróblewski, Grabowska i Lisowscy z audycjami w Polskim Radiu 24

W styczniu audycje w Polskim Radiu 24 zaczęli prowadzić Anna Grabowska, Filip Memches, Tadeusz Płużański, Patryk Pleskot, Tomasz Wróblewski oraz Elżbieta i Andrzej Lisowscy. Jednocześnie do grona stałych komentatorów rozgłośni dołączyli Dominik Zdort i Marek Król. Ponadto wydłużono czas serwis informacyjnych, szczególnie w paśmie porannym i popołudniowym oraz wprowadzono do ramówki godzinne wydanie programu "Podsumowanie Dnia PR24", zawierające część informacyjną i część publicystyczną.

Źródło: Wirtualnemedia.pl

 

Prezes PiS chce regulacji rynku medialnego jak we Francji

Jarosław Kaczyński, prezes Prawa i Sprawiedliwości, na spotkaniu z działaczami partyjnymi 28 stycznia mówił o zmianach w regulacjach rynku medialnego i przywołał przykład regulacji, jakie obowiązują we Francji. O wypowiedzi Kaczyńskiego poinformowała na Twitterze Beata Mazurek, rzeczniczka PiS. Sprawą regulacji własnościowych na rynku mediów w Polsce zajmuje się też KRRiT planuje w tej sprawie konsultacje, których szczegóły mają zostać przestawione do końca stycznia.

Źródło: Press.pl

 

Nowoczesna skarży TVP do KRRiT, rozważa kroki prawne

Nowoczesna poskarży się na TVP do KRRiT, rozważa też podjęcie kroków prawnych po sobotnim programie "Studio Polska" w TVP Info, w którym podano, że lider partii Ryszard P. został aresztowany za szpiegostwo - zapowiedzieli posłowie Nowoczesnej. Prowadzący program Maciej Pawlicki tłumaczy, że komunikat był prowokacją służącą dyskusji nt. dezinformacji.

Źródło: Wirtualnemedia.pl

 

Newsweek.pl: PiS chciało kupić TVN 24

Jarosław Kaczyński, prezes Prawa i Sprawiedliwości, spotkał się dwukrotnie z przedstawicielami Scripps Networks Interactive w sprawie możliwości kupna TVN 24 - podaje Newsweek.pl. Na bazie tego kanału miał powstać anglojęzyczny kanał informacyjny. SNI na pytanie o spotkania odpowiedziało serwisowi natomiast: "Przedstawiciele Scripps spotkali się ze wszystkimi głównymi siłami politycznymi zaraz po transakcji. Były to zapoznawcze spotkania wynikające z faktu, że SNI jest amerykańską firmą względnie nową na polskim rynku".

Źródło: Press.pl

 

"Woronicza 17" w TVP Info z przeglądami komentarzy z social media od Krzysztofa Kossowskiego

Krzysztof Kossowski, redaktor naczelny serwisu internetowego Polskiego Radia, od początku stycznia przygotowuje do programu "Woronicza 17" prowadzonego przez Michała Rachania przeglądy komentarzy i memów z serwisów społecznościowych. Wcześniej Kossowski i Rachoń prowadzili razem "Blogosferę" w TV Republika.

Źródło: Wirtualnemedia.pl

 

"Super Express" publikuje sms-​y Petru i Schmidt

Tabloid ujawnił treść osobistych wiadomości, które podczas czwartkowych obrad Sejmu mieli wysyłać sobie lider Nowoczesnej Ryszard Petru i Joanna Schmidt, do niedawna wiceprzewodnicząca partii. "Super Express" był w stanie odczytać wiadomości dzięki zdjęciom zrobionym z sejmowej galerii. Treść sms-sów wskazuje na zażyłe związki polityków Nowoczesnej.

Źródło: WP.pl

 

Value Media przejmuje od Maxusa obsługę mediową TVP

Dom mediowy Value Media wygrał przetarg na planowanie i zakup mediów do kampanii zlecanych przez Telewizję Polską. Będzie dla niej pracować przez rok i w tym czasie obsłuży budżet wyceniony na 9,8 mln zł. Value Media zajmie się m.in. tworzeniem strategii mediowych oraz planowaniem i zakupem mediów do kampanii zlecanych przez TVP. Będą one obejmować radio, prasę, outdoor, kina, internet, działania niestandardowe oraz anteny Telewizji Polskiej.

Źródło: Wirtualnemedia.pl

 

Oprac. Piotr Wolniewicz

Udostępnij
Komentarze
Disqus

Poprzednia wersja portalu SDP.pl, dostępna pod adresem: http://old.sdp.pl