Najwięcej obserwujących na Twitterze w marcu miały profile stacji TVN24, tygodnika „Newsweek Polska” i radia TOK FM – wynika z raportu firmy Sotrender.

Lider wśród stacji telewizyjnych – TVN 24 - miał w marcu 1 358 600 followersów. Drugie miejsce przypadło MTV Polska (1 006 873 obserwujących), a trzecie TVP Info (668 214). Profil TVN24 jest także najpopularniejszy wśród wszystkich mediów.

W kategorii prasa „Newsweek Polska” obserwowało 892 572 osób. Na kolejnych pozycjach znalazły się: „Gazeta Wyborcza.pl” (746 901) i tygodnik „Wprost” (434 993). Wśród stacji radiowych TOK FM wyraźnie zdystansowało konkurentów. Stacja ta miała 317 689 obserwujących, podczas gdy druga w tej kategorii  -  ESKA mogła pochwalić się zaledwie 74 160 followersami, a trzecia - Trójka Polskiego Radia – 48 559.

Wśród dziennikarzy najpopularniejsze konta na Twitterze posiadają  Tomasz Lis (861 172 obserwujących), Jarosław Kuźniar (616 264) oraz Mateusz Borek (552 522).

jka

Udostępnij
Komentarze
Disqus

Poprzednia wersja portalu SDP.pl, dostępna pod adresem: http://old.sdp.pl