Aż o 21,4 proc. wzrosła w kwietniu 2018 r. średnia sprzedaż „Tygodnika Powszechnego” w porównaniu do analogicznego okresu sprzed roku – wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy. Duże spadki zanotowały „Sieci” i „Gazeta Polska”.  

Z zestawienia ZKDP, opracowanego przez portal Wirtualnemedia.pl, wynika, że liderem wśród tygodników opinii w kwietniu pozostawał „Gość Niedzielny” ze średnią sprzedażą 115 690 egz. (spadek o 13,69 proc. w porównaniu z kwietniem 2017 r.). Na drugim miejscu znalazła się  „Polityka” (spadek o 15,35 proc. do 103 723 egz.), a na trzecim „Newsweek Polska”(sprzedaż na poziomie 92 540 egz., o 16,40 proc. niż rok wcześniej). Kolejna pozycja przypadła tygodnikowi „Sieci”, który zanotował w kwietniu średnią sprzedaż na poziomie 45 869 egz. Tytuł ten zanotował jednak największy spadek w zestawieniu wynoszący 32,40 proc. Piąte miejsce zajął tygodnik  „Do Rzeczy” (spadek o 21,67 proc. do 35 397 egz.). Na szóste miejsce, dzięki największemu wśród badanych  tygodników wzrostowi (21,4 proc.), awansował „Tygodnik Powszechny”. Jego średnia sprzedaż wyniosła 29 663 egz. Spadek wynoszący 23,43 proc. odnotowała natomiast „Gazeta Polska” (28 924 egz.). Drugim tygodnikiem z wzrostem w kwietniu był „Przegląd”, który zwiększył swoją sprzedaż o 2,35 proc. do  17 396 egz.

jka, źródło: Wirtualnemedia.pl

Udostępnij
Komentarze
Disqus

Poprzednia wersja portalu SDP.pl, dostępna pod adresem: http://old.sdp.pl