„Tygodnik Powszechny” i „Wprost” zanotowały w maju wzrost sprzedaży. Dużo gorsze wyniki niż przed rokiem osiągnęły natomiast „Gazeta Polska” i „Sieci”.

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy wynika, że najlepiej sprzedającym się tygodnikiem opinii w maju był „Gość Niedzielny”. Jego wynik – 108 272 egz. – był jednak o 10,90 proc. gorszy niż w analogicznym miesiącu ubiegłego roku. Drugie miejsce przypadło tygodnikowi „Polityka” – 94 279 egz. (spadek o 11,13), trzecią pozycję zajął „Newsweek Polska” – 86 000 egz. (spadek o 9,18 proc.).  Kolejny w zestawieniu – tygodnik „Sieci” osiągnął sprzedaż 41 808 egz., aż o 30,18 proc. gorszą niż przed rokiem. Spadek rzędu 16,62 proc. zanotował „Tygodnik Do Rzeczy” (34 146 egz.), natomiast wynik „Gazety Polskiej” pogorszył się aż o 32,62 proc. (24 079 egz.). Największym wzrostem może się pochwalić „Tygodnik Powszechny”, którego sprzedaż poprawiła się aż o 15,96 proc. do 25 705 egz. Na plusie w maju był też „Wprost”, jego wynik, w porównaniu do maja 2017 r., wzrósł o 9,14 proc. i wyniósł 19 568 egz.

jka, źródło: ZKDP

Udostępnij
Komentarze
Disqus

Poprzednia wersja portalu SDP.pl, dostępna pod adresem: http://old.sdp.pl