W listopadzie najchętniej oglądanym programem informacyjnym były „Fakty”. Jedynym serwisem, który w porównaniu do tego samego okresu ubiegłego roku, zwiększył widownię były „Wiadomości” TVP1.

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w listopadzie 2018 r. „Fakty” w TVN oglądało średnio 3,03 mln widzów. Porównując do listopada 2017 r. serwis stracił 3,16 proc., czyli 99 tys. widzów. Uwzględniając widownię w TVN24 BiS program miał 3,26 mln oglądających. Drugie miejsce zajął „Teleexpress” TVP1, którego widownia w TVP 1 wyniosła 2,47 mln osób (spadek o 5,19 proc., 135 tys. osób), a w TVP Info 613 tys. Trzecie w zestawieniu „Wiadomości” poprawiły oglądalność w TVP 1 o 4,45 proc., czyli o 98 tys. widzów. Wynosiła ona w listopadzie 2,30 mln osób. Z uwzględnieniem TVP Info program oglądało 2,86 mln osób (wzrost o 4,53 proc.).

jka, źródło: Wirtualnemedia.pl

Udostępnij
Komentarze
Disqus

Poprzednia wersja portalu SDP.pl, dostępna pod adresem: http://old.sdp.pl