Miejsce pracy: Katowice,
Nr ref.: BK/MC/BP/08/17
 

Forma zatrudnienia: umowa o pracę

Podstawą działania ING Banku Śląskiego jest współpraca i otwartość na różnorodność. Rozwijamy się dzięki skutecznemu działaniu i wychodzeniu z inicjatywą. Jeśli chcesz wprowadzać z nami zmiany i usprawnienia, zapraszamy do aplikowania.
 
Co będzie należało do Twoich zadań:
  • Będziesz kreował i realizował efektywną i skuteczną strategię obecności ING we wszystkich mediach
  • Określisz warunki współpracy ING z agencjami mediowymi. Zadbasz o  zapisy w kontrakcie, warunki cenowe, zespół, itp.
  • Będziesz w stałym kontakcie z agencjami mediowymi w temacie wszystkich działań w mediach, ze szczególnym naciskiem na motywowanie poprawy warunków kosztowych i efektywnego wykorzystania budżetu
  • Będziesz wspierać cały nasz zespół w planowaniu mediów i wykonaniu planu z sukcesem
  • Będziesz współpracować z jednostkami w ramach Grupy ING w zakresie wymiany wiedzy w obszarze mediowym
  • Będziesz współpracować z zewnętrznymi audytorami w celu ewaluacji działań i wprowadzania skutecznych zmian
  • Do Ciebie będzie należała bieżąca i coroczna ocena współpracy  z agencjami mediowymi
  •  
Dołącz do naszego zespołu, jeżeli:
  • Masz doświadczenie w pracy z dużym budżetem mediowym w agencji mediowej lub robiłeś to po stronie klienta
  • Znasz i lubisz wszystkie wskaźniki mediowe. Znasz biegle narzędzia mierzenia skuteczności. Kochasz modele ekonometryczne i wszelkie analizy mediowe
  • Myślisz strategicznie i masz swój pomysł na to, jak zmieni się świat konsumpcji mediów
  • Jesteś proaktywny i skuteczny w tym co robisz
  • Lubisz pracować z ludźmi i zależy ci na dobrych relacjach
  • Jesteś zawsze o krok do przodu, uczysz się  i rozwijasz
  • Cechuje Cię kreatywność i zdolność  podważania statusu quo
  • Biegle posługujesz się językiem angielskim w mowie i w piśmie
 
Udostępnij

Poprzednia wersja portalu SDP.pl, dostępna pod adresem: http://old.sdp.pl