Home / Z życia mediów  / „Express Wieczorny” wystawiony na sprzedaż

„Express Wieczorny” wystawiony na sprzedaż

„Express Wieczorny”, ukazujący się teraz jako bezpłatny dwutygodnik, tygodnik „Express Sochaczewski” i trzy serwisy internetowe zamierza sprzedać wydawnictwo Milenium Media.

 

Na sprzedaż, oprócz dwóch tytułów prasowych, wystawione zostały serwisy: Newsbook.pl, Sochaczewianin.pl i Expressochaczewski.pl. Jak tłumaczy właściciel Milenium Media, Janusz Szostak, cytowany przez serwis Press.pl, chce on teraz skupić się tematyce kryminalnej  –  pisze książki na ten temat, wydaję też ogólnopolski magazyn „Reporter”.

 

Historia „Expresu Wieczornego” sięga 1946 roku. W 1991 roku jego właścicielem została  Fundacja Prasowa “Solidarność”, oficyna prasowa Porozumienia Centrum, a funkcję  redaktora naczelnego objął Krzysztof Czabański, który zaczął realizować nową linię redakcyjną. Spowodowało to odejście części dziennikarzy, którzy założyli „Express” (przekształcony później w „Super Express”).  Dwa lata później „Express Wieczorny” kupiło wydawnictwo Marquard Media i wydawało go do 1999 roku, pod koniec jako tygodnik. W 2004 roku tytuł reaktywowało Milenium Media jako bezpłatny dwutygodnik ukazujący się w powiatach warszawskim zachodnim, grodziskim, pruszkowskim, częściowo w sochaczewskim i żyrardowskim.

 

jka, źródło: Press.pl

 

Podziel się!

Kontynuując przeglądanie strony zgadzasz się na instalację plików cookies na swoim urządzeniu więcej

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close