Home / Z życia mediów  / Coraz większa słuchalność RMF FM, mniejsza Radia ZET i Trójki

Coraz większa słuchalność RMF FM, mniejsza Radia ZET i Trójki

Liderem polskiego rynku radiowego w okresie od marca do maja 2019 było RMF FM, które wciąż umacnia swoją pozycję.

 

Udział RMF FM w czasie słuchania od marca do maja 2019 roku wyniósł 26,7 proc. – wynika z najnowszej fali badania Radio Track Kantar Polska. W porównaniu do tego samego okresu ubiegłego roku był on większy o 1,5 pkt. proc. Drugą pozycję zajęło Radio ZET z udziałem na poziomie 12,2 proc. Wynik ten zmniejszył się  o 0,9 pkt. proc. Był to największy spadek w zestawieniu (ex aequo z radiową Trójką).Trzecie miejsce przypadło sieci ESKA, której udział w rynku, po spadku o 0,2 pkt. proc., wyniósł 7,6 proc. Czwartą pozycję zajął Program 1 Polskiego Radia – 5,9 proc. (spadek o 0,8 pkt. proc.), a piątą Trójka- 5,1 proc.(spadek o 0,9 pkt. proc.).

 

jka, źródło: Wirtualnemedia.pl

 

Podziel się!

Kontynuując przeglądanie strony zgadzasz się na instalację plików cookies na swoim urządzeniu więcej

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close