Liderem polskiego rynku radiowego w okresie od marca do maja 2019 było RMF FM, które wciąż umacnia swoją pozycję.
Udział RMF FM w czasie słuchania od marca do maja 2019 roku wyniósł 26,7 proc. – wynika z najnowszej fali badania Radio Track Kantar Polska. W porównaniu do tego samego okresu ubiegłego roku był on większy o 1,5 pkt. proc. Drugą pozycję zajęło Radio ZET z udziałem na poziomie 12,2 proc. Wynik ten zmniejszył się o 0,9 pkt. proc. Był to największy spadek w zestawieniu (ex aequo z radiową Trójką).Trzecie miejsce przypadło sieci ESKA, której udział w rynku, po spadku o 0,2 pkt. proc., wyniósł 7,6 proc. Czwartą pozycję zajął Program 1 Polskiego Radia – 5,9 proc. (spadek o 0,8 pkt. proc.), a piątą Trójka- 5,1 proc.(spadek o 0,9 pkt. proc.).
jka, źródło: Wirtualnemedia.pl