„Zapraszamy do Trójki” – to hasło kampanii wizerunkowej Programu 3 Polskiego Radia, która wystartowała 1 grudnia. Ma na celu pokazanie nowego charakteru rozgłośni.
Kampanii towarzyszy spot „Zapraszamy do Trójki” przygotowany przez Studio Filmowe M5 Film. Reklamy będą emitowane w TVP, Polsacie i TVN oraz w wybranych kanałach tematycznych tych stacji. Równolegle wystartowała kampania internetowa, która obejmie YouTube, media regionalne, a także główne portale internetowe. Potrwa do końca grudnia.
Jak tłumaczy Polskie Radio w komunikacie prasowym, w październiku Program 3 Polskiego Radia zmienił ramówkę, na antenie pojawili się nowi prowadzący, prezentowany jest szerszy wachlarz gatunków muzycznych. Celem spotu jest pokazanie nowego charakteru rozgłośni – stacji tworzonej przez profesjonalistów, dla których praca w radiu jest pasją.
opr. jka, źródło: Polskie Radio