Nowy logotyp „Dziennika Gazety Prawnej”

Infor zmienił logotyp „Dziennika Gazety Prawnej” oraz wprowadził nowy layout DGP Magazyn na Weekend.

Jak tłumaczy wydawca, głównym celem wprowadzonych zmian jest wzmocnienie wizerunku DGP poprzez spójność wersji papierowej i cyfrowej, dostosowanie do rozwijającej się technologii oraz oczekiwań czytelników.

DGP Magazyn na Weekend z nowym logo oraz w zmienionym layoucie pojawił się na rynku 23 czerwca. Natomiast w poniedziałek 26 czerwca ukaże się pierwsze wydanie codzienne „Dziennika Gazety Prawnej” z nowym logotypem.

Autorami zmian są Marek Knap i Adam Głowacki.

Dotychczasowy logotyp DGP został wprowadzony 30 sierpnia 2010 roku. Zastąpił wówczas pierwsze logo gazety obowiązujące po połączeniu „Dziennika” i „Gazety Prawnej” 14 września 2009 roku. W listopadzie 2012 roku dodano do winiety tytułu hasło: „Patrzymy obiektywnie, piszemy odpowiedzialnie”, będące do dziś misją DGP.

opr. jka, źródło: Infor