Infor zmienił logotyp „Dziennika Gazety Prawnej” oraz wprowadził nowy layout DGP Magazyn na Weekend.
Jak tłumaczy wydawca, głównym celem wprowadzonych zmian jest wzmocnienie wizerunku DGP poprzez spójność wersji papierowej i cyfrowej, dostosowanie do rozwijającej się technologii oraz oczekiwań czytelników.
DGP Magazyn na Weekend z nowym logo oraz w zmienionym layoucie pojawił się na rynku 23 czerwca. Natomiast w poniedziałek 26 czerwca ukaże się pierwsze wydanie codzienne „Dziennika Gazety Prawnej” z nowym logotypem.
Autorami zmian są Marek Knap i Adam Głowacki.
Dotychczasowy logotyp DGP został wprowadzony 30 sierpnia 2010 roku. Zastąpił wówczas pierwsze logo gazety obowiązujące po połączeniu „Dziennika” i „Gazety Prawnej” 14 września 2009 roku. W listopadzie 2012 roku dodano do winiety tytułu hasło: „Patrzymy obiektywnie, piszemy odpowiedzialnie”, będące do dziś misją DGP.
opr. jka, źródło: Infor