Ruszają cyfrowe wydania tygodnika „Wprost”

 E-wydania „Wprost” będą ukazywać się w każdy piątek i kosztować 10 złotych. Publikację numeru zerowego zaplanowano 8 maja o godz. 15.

 

Ostatni numer „Wprost” w wersji drukowanej ukazał się 30 marca. Teraz wydawca rozpoczyna publikację e-wydań. Jak czytamy w komunikacie PMPG Polskie Media SA, w każdy piątek czytelnicy znajdą podsumowanie tego co było najważniejsze w minionym tygodniu i zapowiedź istotnych wydarzeń weekendu i kolejnego tygodnia.  Tytuł nie ma jeszcze redaktora naczelnego i zarządzany jest przez kolegium redakcyjne.  Redaktorem prowadzącym wydanie jest Szymon Krawiec.

 

„Jest nadzieja.  Taki tytuł wybraliśmy na okładkę i jako wiodący temat inauguracyjnego numeru cyfrowego „Wprost”.  Maseczka, ikona obecnej sytuacji, która staje się żaglem łodzi to alegoria zmiany, którą pandemia wywołała w całym świecie.  My patrzymy na tę zmianę z nadzieją. Piszemy o tym w numerze. Polecam wywiad Małgorzaty Fiejdasz – Kaczyńskiej, której stoicka rozmowa z filozofem Tomaszem Mazurem daje nam nadzieję, że z wirusem poradzimy sobie lepiej niż inni, bo Polacy walkę o przetrwanie mają w genach”  – zapowiada nowy numer „Wprost” Szymon Krawiec.

 

Autorem okładki numeru zero jest wielokrotnie nagradzany grafik, Paweł Kuczyński  mieszkający w Szczecinie absolwent Akademii Sztuk Pięknych w Poznaniu. Wydanie ma być przystosowane do wygodnego czytania na ekranach urządzeń mobilnych.

 

Cyfrowe „Wprost” będzie dostępne na stronie prenumerata.wprost.pl oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App Store i Google Play.  Cena regularna tygodnika ma wynosić 10 złotych, ale numer zerowy będzie dostępny za darmo po zarejestrowaniu się na prenumerata.wprost.pl,  a w e-kioskach z 50 proc. upustem.

 

jka, źródło: PMPG Polskie Media SA