Spada oglądalność programów informacyjnych

Wszystkie telewizyjne serwisy informacyjne w marcu 2021 roku miały dużo mniejszą widownię niż w tym samym miesiącu ubiegłego roku.

 

Liderem oglądalności były „Fakty” TVN i TVN24 BiS, które w marcu 2021 roku gromadziły przed ekranami średnio 3,01 mln widzów, W porównaniu do marca 2020 roku serwis stracił 645 tys. oglądających – wynika z danych Nielsen Audience Measurement, podanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Widownia „Wiadomości” w TVP1 i TVP Info w ciągu roku zmniejszyła się o 690 tys. widzów i wyniosła 2,89 mln osób. Oglądalność „Teleexpressu”, który znalazł się na trzecim miejscu, w Jedynce i TVP Info spadła o 769 tys. widzów do 2,71 mln osób.

 

Kolejne pozycje zajęły „Wydarzenia” Polsatu i Polsatu News, z  widownią na poziomie 1,91 mln osób (aż 850 tys. widzów mniej), oraz „Panorama” TVP2 i TVP Info z wynikiem 1,66 mln widzów (spadek o 624 tys. osób).

 

opr. jka, źródło: Wirtualnemedia.pl