Spada słuchalność Jedynki i Trójki, rośnie Polskiego Radia 24

Fot. Pixabay

Liderzy polskiego rynku radiowego RMF FM i Radio ZET w okresie listopad 2021 – styczeń 2022 zwiększyły udział w słuchalności. Gorsze wyniki niż przed rokiem zanotowały Programy 1 i 3 Polskiego Radia. Poprawiły się notowania Polskiego Radia 24, publicznej Dwójka i Radia Wnet.   

Z najnowszego badania Radio Track wynika, że w miesiącach listopad 2021 – styczeń 2022 RMF FM miał udział w słuchalności na poziomie 30,2 proc., w tym samym czasie rok wcześniej było to 28,9 proc. Udział Radio ZET wyniósł 13,6 proc. i wzrósł z 12,3 proc. Radiowa Jedynka zanotowała spadek rok do roku z 5,4 proc. do 4,9 proc., a Trójka z 2,1 proc. do 1,6 proc. Z publicznych rozgłośni wzrost zanotowały Polskie Radio 24 z 0,7 do 0,9 proc. oraz Dwójka z 0,4 do 0,5 proc. Poprawił się również wynik Radia Wnet z 0,1 do 0,2 proc.

opr. jka, źródło: Radio Track