Trzy tygodniki opinii ze wzrostem sprzedaży

W maju wśród tygodników opinii liderem znów była „Polityka”. Trzy tytuły: „Newsweek Polska”, „Sieci” i „Gazeta Polska” zanotowały wzrost sprzedaży, w porównaniu do tego samego miesiąca ubiegłego roku.

 

Średnia sprzedaż „Polityki” w maju wyniosła 90 089 egz. i była o 4,01 proc. mniejsza niż w maju 2019 roku – wynika z danych Polskich Badań Czytelnictwa „Audyt ZKDP”. Na drugim miejscu znalazł się „Gość Niedzielny”, ze średnią sprzedażą na poziomie 88 857 egz.(spadek o 15,37 proc.). Trzecią pozycję zajął „Newsweek Polska”, którego wynik w maju 2020 roku zwiększył się o 4,48 proc. do 76 559 egz.

 

Kolejne miejsca wyglądają następująco: „Sieci”  –  38 745 egz. (wzrost o 3,90 proc.), „Do Rzeczy” – 27 896 egz. (spadek o 11,09 proc.), „Tygodnik Powszechny” – 24 705 egz. (spadek o 11,08 proc.), „Gazeta Polska” – 23 309 egz. (wzrost o 6,53 proc.), „Przegląd” – 14 233 egz. (spadek o 6,35 proc.).

 

jka, źródło: Wirtualnemedia.pl