Home / Z życia mediów  / Tygodniki opinii w październiku: jeden tytuł ze wzrostem sprzedaży

Tygodniki opinii w październiku: jeden tytuł ze wzrostem sprzedaży

Tylko „Tygodnik Powszechny” w październiku poprawił swój wynik sprzedaży. Największy spadek dotknął „Wprost”.

 

Z najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy wynika, że wśród tygodników opinii liderem wciąż pozostaje  „Gość Niedzielny”. W październiku 2019 r. średnia sprzedaż tego tytułu wyniosła 108 896 egz., była jednak o 7,80 proc. mniejsza niż w tym samym miesiącu ubiegłego roku. Na drugim miejscu znalazła się „Polityka”, której wynik po spadku o 3,88 proc. wyniósł 92 827 egz., a na trzecim „Newsweek Polska”. Sprzedaż tego tygodnika zmniejszyła się o 12,54 proc. do 71 491 egz.

 

Kolejne pozycje wyglądają następująco: „Sieci” –  38 092 egz. (spadek o 5,19 proc.), „Do Rzeczy” – 30 242 egz. (spadek o  7,11 proc.), „Tygodnik Powszechny” – 26 958 egz. (wzrost o 2,03 proc.), „Gazeta Polska” – 20 952 egz. (spadek o 16,74 proc.), „Przegląd” – 14 924 egz. (spadek o 8,32 proc.). Zestawienie zamyka „Wprost” z wynikiem 13 637 egz. Tygodnik ten zanotował największy spadek sprzedaży w zestawieniu, wynoszący aż 18,88 proc.

 

jka, źródła: ZKDP, Wirtualnemedia.pl

 

 

Podziel się!

Kontynuując przeglądanie strony zgadzasz się na instalację plików cookies na swoim urządzeniu więcej

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close