Tygodniki opinii w październiku: jeden tytuł ze wzrostem sprzedaży

Tylko „Tygodnik Powszechny” w październiku poprawił swój wynik sprzedaży. Największy spadek dotknął „Wprost”.

 

Z najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy wynika, że wśród tygodników opinii liderem wciąż pozostaje  „Gość Niedzielny”. W październiku 2019 r. średnia sprzedaż tego tytułu wyniosła 108 896 egz., była jednak o 7,80 proc. mniejsza niż w tym samym miesiącu ubiegłego roku. Na drugim miejscu znalazła się „Polityka”, której wynik po spadku o 3,88 proc. wyniósł 92 827 egz., a na trzecim „Newsweek Polska”. Sprzedaż tego tygodnika zmniejszyła się o 12,54 proc. do 71 491 egz.

 

Kolejne pozycje wyglądają następująco: „Sieci” –  38 092 egz. (spadek o 5,19 proc.), „Do Rzeczy” – 30 242 egz. (spadek o  7,11 proc.), „Tygodnik Powszechny” – 26 958 egz. (wzrost o 2,03 proc.), „Gazeta Polska” – 20 952 egz. (spadek o 16,74 proc.), „Przegląd” – 14 924 egz. (spadek o 8,32 proc.). Zestawienie zamyka „Wprost” z wynikiem 13 637 egz. Tygodnik ten zanotował największy spadek sprzedaży w zestawieniu, wynoszący aż 18,88 proc.

 

jka, źródła: ZKDP, Wirtualnemedia.pl