Home / Z życia mediów  / Tygodniki opinii we wrześniu na minusie

Tygodniki opinii we wrześniu na minusie

We wrześniu spadła sprzedaż wszystkich tygodników opinii. Najmniej stracił „Tygodnik Powszechny”, najwięcej „Gazeta Polska”.

 

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy wynika, że najlepiej sprzedającym się tytułem w tym segmencie pozostaje „Gość Niedzielny”. Jego wynik – 102 685 egz. – był jednak niższy o 4,47 proc. w porównaniu do września 2018 r. Drugie miejsce zajmuje „Polityka” ze sprzedażą na poziomie 93 111 egz. (spadek o 1,68 proc.), a trzecią „Newsweek Polska”, którego wynik obniżył się o 17,27 proc. do 69 427 egz.

 

Kolejne pozycje wyglądają następująco: „Sieci” – 39 041 egz. (spadek o 7 proc.), „Do Rzeczy” – 30 401 egz. (spadek o 10,49 proc.), „Tygodnik Powszechny” – 26 654 egz. (spadek o 0,69 proc.), „Gazeta Polska” – 20 817 egz. (spadek o 21,63 proc.), „Przegląd” – 15 013 egz. (spadek o 6,13 proc.), „Wprost” – 14 778 egz. (spadek o 9,72 proc.).

 

jka, źródła: ZKDP, Wirtualnemedia.pl

Podziel się!

Kontynuując przeglądanie strony zgadzasz się na instalację plików cookies na swoim urządzeniu więcej

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close