Tygodniki opinii we wrześniu na minusie

We wrześniu spadła sprzedaż wszystkich tygodników opinii. Najmniej stracił „Tygodnik Powszechny”, najwięcej „Gazeta Polska”.

 

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy wynika, że najlepiej sprzedającym się tytułem w tym segmencie pozostaje „Gość Niedzielny”. Jego wynik – 102 685 egz. – był jednak niższy o 4,47 proc. w porównaniu do września 2018 r. Drugie miejsce zajmuje „Polityka” ze sprzedażą na poziomie 93 111 egz. (spadek o 1,68 proc.), a trzecią „Newsweek Polska”, którego wynik obniżył się o 17,27 proc. do 69 427 egz.

 

Kolejne pozycje wyglądają następująco: „Sieci” – 39 041 egz. (spadek o 7 proc.), „Do Rzeczy” – 30 401 egz. (spadek o 10,49 proc.), „Tygodnik Powszechny” – 26 654 egz. (spadek o 0,69 proc.), „Gazeta Polska” – 20 817 egz. (spadek o 21,63 proc.), „Przegląd” – 15 013 egz. (spadek o 6,13 proc.), „Wprost” – 14 778 egz. (spadek o 9,72 proc.).

 

jka, źródła: ZKDP, Wirtualnemedia.pl