Home / Z życia mediów  / W maju spadła sprzedaż wszystkich dzienników regionalnych

W maju spadła sprzedaż wszystkich dzienników regionalnych

Wszystkie dzienniki regionalne i lokalne w maju zanotowały spadki sprzedaży. Najbardziej w dół poszedł wynik „Gazety Współczesnej” i „Dziennika Łódzkiego”.

 

Liderem w tym segmencie jest „Gazeta Pomorska”, której średnia sprzedaż w maju wyniosła 26 576 egz., o 9,14 proc. mniej, niż w tym samym miesiącu rok wcześniej – wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy. Na drugim miejscu znalazł się  „Dziennik Zachodni”. Zanotował on spadek sprzedaży o 14,96 proc. do 22 037 egz. Trzecia lokata przypadła „Głosowi Wielkopolski” z wynikiem 18 894 egz. (spadek o 12,08 proc.).

 

Najwięcej straciły  „Gazeta Współczesna”, której  sprzedaż zmniejszyła się o 16,29 proc. do 3 572 egz., i „Dziennik Łódzki” –  spadek o  16,24 proc. do 12 777 egz.

 

jka, źródła: ZKDP, Wirtualnemedia.pl

 

Podziel się!

Kontynuując przeglądanie strony zgadzasz się na instalację plików cookies na swoim urządzeniu więcej

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close