Wszystkie dzienniki regionalne i lokalne w maju zanotowały spadki sprzedaży. Najbardziej w dół poszedł wynik „Gazety Współczesnej” i „Dziennika Łódzkiego”.
Liderem w tym segmencie jest „Gazeta Pomorska”, której średnia sprzedaż w maju wyniosła 26 576 egz., o 9,14 proc. mniej, niż w tym samym miesiącu rok wcześniej – wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy. Na drugim miejscu znalazł się „Dziennik Zachodni”. Zanotował on spadek sprzedaży o 14,96 proc. do 22 037 egz. Trzecia lokata przypadła „Głosowi Wielkopolski” z wynikiem 18 894 egz. (spadek o 12,08 proc.).
Najwięcej straciły „Gazeta Współczesna”, której sprzedaż zmniejszyła się o 16,29 proc. do 3 572 egz., i „Dziennik Łódzki” – spadek o 16,24 proc. do 12 777 egz.
jka, źródła: ZKDP, Wirtualnemedia.pl