Home / Z życia mediów  / Dzienniki w listopadzie: „Gazeta Wyborcza” z największym spadkiem

Dzienniki w listopadzie: „Gazeta Wyborcza” z największym spadkiem

„Gazeta Wyborcza” i „Gazeta Polska Codziennie” odnotowały w listopadzie największe spadki sprzedaży. Jedynym tytułem, który poprawił swój wynik był „Parkiet”.

 

Najlepiej sprzedającym się dziennikiem ogólnopolskim wciąż pozostaje „Fakt”, którego średnia sprzedaż w listopadzie 2019 r. wynosiła 207 230 egz. i była  o 6,28 proc. mniejsza niż w listopadzie 2018 r. – wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy. Na drugim miejscu, z sprzedażą na poziomie 114 046 egz. (spadek o 5,03 proc), znalazł się „Super Express”, a na trzecim „Gazeta Wyborcza”. Sprzedaż tego ostatniego tytuły wyniosła w listopadzie 2019 r. 83 450 egz. i była aż o 16,77 proc. mniejsza niż przed rokiem. Był to największy spadek w zestawieniu.

 

Kolejne pozycje zajęły: „Rzeczpospolita” – 42 807 egz. (spadek o 4,06 proc.), „Dziennik Gazeta Prawna” – 37 276 egz. (spadek o 9,76 proc.), „Przegląd Sportowy” – 19 129 egz. (spadek o 8,07 egz.), „Gazeta Polska Codziennie” – 12 744 egz. (spadek o 14,21 proc.), „Puls Biznesu” – 9 774 egz. (spadek o 2,23 egz.). Zestawienie zamyka „Parkiet”, który jako jedyny tytuł poprawił wynik sprzedaży o 1,53 proc. do 3 847 egz.

 

jka, źródła: ZKDP, Wirtualnemedia.pl

 

Podziel się!

Kontynuując przeglądanie strony zgadzasz się na instalację plików cookies na swoim urządzeniu więcej

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close