Home / Z życia mediów  / Kolejny wzrost sprzedaży “Tygodnika Powszechnego”

Kolejny wzrost sprzedaży “Tygodnika Powszechnego”

W maju – wśród tygodników opinii – wzrosła sprzedaż jedynie „Tygodnika Powszechnego”, wynika z najnowszych badań Związku Kontroli Dystrybucji Prasy. Wszystkie pozostałe tytuły zanotowały spadki, ale największe dotknęły ponownie „Wprost”, wydawany przez PMPG Polskie Media.

 

„Tygodnik Powszechny” regularnie poprawia swoją sprzedaż, w maju średnio o 11,21 proc. (w porównaniu do wyniku przed rokiem), co oznacza 27 tys. 782 sprzedanych egzemplarzy. Tygodnik „Wprost” schodzi już tylko w nakładzie 13 tys. 155 egz. Spadek średniej sprzedaży o 32,77 proc.

 

Najlepiej sprzedającym się tygodnikiem opinii jest jednak od lat „Gość Niedzielny” (Instytut Gość Media). Wynik średniej sprzedaży z maja: 104 tys. 990 egz. (spadek o 3,03 proc.). Pozostałe tytuły: „Polityka” (Polityka) – 93 tys. 776 egz. (spadek o 0,53 proc.), „Newsweek Polska” (RAS Polska) – 73 tys. 888 egz. (sprzedaż niższa o 12,42 proc.), „Sieci” (Fratria) – 37 tys. 289 egz. (spadek: o 10,81 proc.), „Tygodnik do Rzeczy” (Orle Pióro) – 31 tys. 374 egz. (spadek o 8,12 proc.), „Gazeta Polska” (Forum) – 21 tys. 881 egz. (spadek o 9,17 proc.), „Przegląd” (Fundacja Oratio Recta) – 15 tys. 198 egz. (spadek o 4,88 proc.).

 

Spadek sprzedaży zanotował także tygodnik przedruków – „Angora” (Wydawnictwo Westa-Druk). Średnio 223 tys. 274 egz. (spadek o 6,46 proc.).

 

tor, źródło: Wirtualnemedia.pl, Fot. Tygodnik Powszechny

Podziel się!

Kontynuując przeglądanie strony zgadzasz się na instalację plików cookies na swoim urządzeniu więcej

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close