Kolejny wzrost sprzedaży „Tygodnika Powszechnego”

W maju – wśród tygodników opinii – wzrosła sprzedaż jedynie „Tygodnika Powszechnego”, wynika z najnowszych badań Związku Kontroli Dystrybucji Prasy. Wszystkie pozostałe tytuły zanotowały spadki, ale największe dotknęły ponownie „Wprost”, wydawany przez PMPG Polskie Media.

 

„Tygodnik Powszechny” regularnie poprawia swoją sprzedaż, w maju średnio o 11,21 proc. (w porównaniu do wyniku przed rokiem), co oznacza 27 tys. 782 sprzedanych egzemplarzy. Tygodnik „Wprost” schodzi już tylko w nakładzie 13 tys. 155 egz. Spadek średniej sprzedaży o 32,77 proc.

 

Najlepiej sprzedającym się tygodnikiem opinii jest jednak od lat „Gość Niedzielny” (Instytut Gość Media). Wynik średniej sprzedaży z maja: 104 tys. 990 egz. (spadek o 3,03 proc.). Pozostałe tytuły: „Polityka” (Polityka) – 93 tys. 776 egz. (spadek o 0,53 proc.), „Newsweek Polska” (RAS Polska) – 73 tys. 888 egz. (sprzedaż niższa o 12,42 proc.), „Sieci” (Fratria) – 37 tys. 289 egz. (spadek: o 10,81 proc.), „Tygodnik do Rzeczy” (Orle Pióro) – 31 tys. 374 egz. (spadek o 8,12 proc.), „Gazeta Polska” (Forum) – 21 tys. 881 egz. (spadek o 9,17 proc.), „Przegląd” (Fundacja Oratio Recta) – 15 tys. 198 egz. (spadek o 4,88 proc.).

 

Spadek sprzedaży zanotował także tygodnik przedruków – „Angora” (Wydawnictwo Westa-Druk). Średnio 223 tys. 274 egz. (spadek o 6,46 proc.).

 

tor, źródło: Wirtualnemedia.pl, Fot. Tygodnik Powszechny