Home / Z życia mediów  / „Książki. Magazyn do czytania” z nowym logotypem i szatą graficzną

„Książki. Magazyn do czytania” z nowym logotypem i szatą graficzną

Grudniowe wydanie dwumiesięcznika „Książki. Magazyn do czytania” będzie miało zmieniony logotyp i odświeżoną szatą graficzną.

 

Struktura treści w wydawanym przez Agorę magazynie zmieni się w niewielkim stopniu, a najbardziej lubiane przez czytelników sekcje zostaną zachowane. Najważniejsze nowości to zastosowanie nowej czcionki zarówno w tekstach, tytułach jak i na okładce pisma.  Lepsza ma być też ekspozycja ilustracji oraz inny sposób użycia kolorów w makiecie.  Jest to konsekwencja uspójnienia makiety dwumiesięcznika ze zmianami wprowadzonymi w czerwcu w makiecie „Gazety Wyborczej”. Autorem obu projektów jest Jacek Utko.

 

jka, źródło: Agora

Podziel się!

Kontynuując przeglądanie strony zgadzasz się na instalację plików cookies na swoim urządzeniu więcej

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close