„Newsweek Polska” z największym spadkiem sprzedaży

W styczniu wśród tygodników opinii największy spadek sprzedaży zanotował „Newsweek Polska”. Najmniej stracił tygodnik „Sieci”.

 

Wszystkie tytułu w tym segmencie w styczniu 2020 r., w porównaniu do tego samego miesiąca rok wcześniej, zanotowały spadki sprzedaży – wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy. Liderem niezmiennie pozostaje „Gość Niedzielny”, którego sprzedaż wyniosła 100 124 egz. (spadek o 11,59 proc.). Na drugim miejscu znalazła się „Polityka”, której sprzedaż zmniejszyła się o 6,07 proc. do 90 093 egz. Trzecią pozycję zajął „Newsweek Polska”, który zanotował największy spadek w zestawieniu – 20,86 proc. – i osiągnął średnią sprzedaż na poziomie 67 700 egz.

 

Inne tytuły miały następujące wyniki: „Sieci” – 36 287 egz. (spadek o 0,35 proc.), „Do Rzeczy” – 28 834 egz. (spadek o 10,69 egz.), „Tygodnik Powszechny” – 26 394 egz. (spadek o 9,37 proc.), „Gazeta Polska” – 22 117 egz. (spadek o 3,50 proc.), „Przegląd” – 14 640 egz. (spadek o 3,40 proc.), „Wprost” – 13 429 egz. (spadek o 14,58 egz.).

 

jka, źródła: ZKDP, Wirtualnemedia.pl