W lipcu wszystkie tygodniki opinii zanotowały spadki sprzedaży. Liderem w tym segmencie pozostaje „Gość Niedzielny”, najwięcej stracił „Newsweek Polska”.
Średnia sprzedaż „Gościa Niedzielnego” w lipcu wyniosła 103 061 egz. i było o 2,67 proc. mniejsza niż w tym samym miesiącu 2018 r. – wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy. Na drugim miejscu znalazła się „Polityka”, której sprzedaż, po spadku o 4,35 proc., wyniosła 92 043 egz. Wynik trzeciego w zestawieniu – „Newsweek Polska” pogorszył się aż o 19,71 proc. do 68 648 egz.,
Kolejne pozycje zajęły: „Sieci”- 39 255 egz. (spadek o 7,30 proc.), „Do Rzeczy” – 30 583 egz. (spadek o 8,48 proc.), „Tygodnik Powszechny” – 25 106 egz. (spadek o 2,72 proc.), „Gazeta Polska” – 23 180 egz. (spadek o 7,73 proc.), „Przegląd” – 14 860 egz. (spadek o 8,78 proc.), „Wprost” – 14 751 egz. (spadek o 16,25 proc.).
jka, źródła: ZKDP, Wirtualnemedia.pl