Home / Z życia mediów  / „Newsweek Polska” z największym spadkiem w lipcu

„Newsweek Polska” z największym spadkiem w lipcu

W lipcu wszystkie tygodniki opinii zanotowały spadki sprzedaży. Liderem w tym segmencie pozostaje „Gość Niedzielny”, najwięcej stracił „Newsweek Polska”.

 

Średnia sprzedaż „Gościa Niedzielnego” w lipcu wyniosła 103 061 egz. i  było o 2,67 proc. mniejsza niż w tym samym miesiącu 2018 r. – wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy. Na drugim miejscu znalazła się „Polityka”, której sprzedaż, po spadku o 4,35 proc., wyniosła 92 043 egz. Wynik trzeciego w zestawieniu – „Newsweek Polska”  pogorszył się aż o 19,71 proc. do 68 648 egz.,

 

Kolejne pozycje zajęły: „Sieci”-  39 255 egz. (spadek o 7,30 proc.), „Do Rzeczy” – 30 583 egz. (spadek o 8,48 proc.), „Tygodnik Powszechny” – 25 106 egz. (spadek o 2,72 proc.), „Gazeta Polska” – 23 180 egz. (spadek o 7,73 proc.), „Przegląd” – 14 860 egz. (spadek o 8,78 proc.), „Wprost” – 14 751 egz. (spadek o 16,25 proc.).

 

jka, źródła: ZKDP, Wirtualnemedia.pl

 

Podziel się!

Kontynuując przeglądanie strony zgadzasz się na instalację plików cookies na swoim urządzeniu więcej

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close