Nowy profil Telewizji Polskiej na Facebooku

„TVP Włącz się” – to nowy profil telewizji publicznej na Facebooku poświęcony jej działalności biznesowej i okołobiznesowej. Jego celem ma być wzmocnienie i promowanie wizerunku nadawcy.

 

Na profilu „TVP Włącz się” Telewizja Polska ma informować o rozwiązaniach technologicznych, dostępności kanałów, planowanych inwestycjach, współpracy międzynarodowej, przyznawanych nagrodach, a także o działaniach z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesowej (CSR). Na „TVP Włącz się” będą również publikowane ciekawostki na temat kulis powstawania audycji, nowych projektów korporacyjnych oraz ludzi, dzięki którym powstają produkcje telewizyjne. Publikowane treści zostaną wzbogacone o materiały foto, video i animacje, przygotowane przez pracowników Telewizji Polskiej.

 

Jak tłumaczy TVP w komunikacie prasowym nazwa profilu oparta jest na interpretacji hasła „włącz się”. Intencją jest, aby odbiorca, który włącza telewizor, „włączył się” również na treści przekazywane na profilu TVP na Facebooku.

 

opr. jka, źródło: Telewizja Polska