Home / Z życia mediów  / Płatna kampania informacyjna rządu pomoże prasie lokalnej

Płatna kampania informacyjna rządu pomoże prasie lokalnej

Rząd zleci realizację płatnej kampanii informacyjnej w gazetach lokalnych. Ma to być odpowiedź na starania Izby Wydawców Prasy o wsparcie dla prasy lokalnej w Polsce.  Pierwsza część kampanii, o wartości ponad 1 mln zł, rozpoczyna się od poniedziałku 13 lipca 2020 r.

 

Kampania ta stanowi istotne wsparcie dla niewielkich, prywatnych wydawców lokalnych, którzy w związku z pandemią znaleźli się w szczególnie trudnej sytuacji, m.in. z uwagi na spadek przychodów reklamowych i niższą sprzedaż.

 

Jak informuje na swojej stronie internetowej Izba Wydawców Prasy, od kilku miesięcy zabiegała ona o pomoc władz dla lokalnej prasy.

 

Płatna kampania informacyjna obejmie około 130 tytułów prasy lokalnej. Jej bezpośrednią realizację Izba powierzyła spółce Biuro Reklamy Gazet Lokalnych, która w tej sprawie bezpośrednio kontaktuje się z wydawcami gazet lokalnych.

 

opr. jka, źródło: Izba Wydawców Prasy

 

Podziel się!

Kontynuując przeglądanie strony zgadzasz się na instalację plików cookies na swoim urządzeniu więcej

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close