Telewizja Polsat i sieć telefonii Plus niedługo będą miały nowe logotypy, a Grupa Polsat zmieni nazwę na Grupa Polsat Plus.
Jak czytamy w informacji, która pojawiła się na stronie Polsatnews.pl, nowy branding został zaprojektowany tak, aby czytelnie opisywał usługi i produkty pochodzące z Grupy Polsat Plus. Nowe logotypy strategicznych i kluczowych marek Plus (odpowiadającej za „connectivity”) i Polsat (odpowiadającej za „content”) w sposób spójny identyfikują je z Grupą. Zostały zaprojektowane z myślą o przyszłości, przejrzystości i wykorzystują specjalnie zaprojektowaną dla Grupy, indywidualną typografię, charakterystyczny element graficzny oraz kolory. Zielony kolor Plusa to m.in. innowacja i rozwój oraz troska o środowisko i lepsze życie. Żółty kolor Polsatu to energia, radość i optymizm płynące ze słońca – nierozerwalnie związanego z Polsatem. Dzięki temu marki mają w prosty i wyrazisty sposób kojarzyć się z Grupą, jednocześnie zachowując swój indywidulany charakter i przekaz.
Firma podkreśla, że nowe logotypy rozpoczynają ewolucyjne zmiany w portfolio marek Grupy oraz strategii ich komunikacji. Zmiana ta ma charakter stopniowy, jest zaplanowana i rozłożona w czasie na kilka etapów.
opr. jka, źródło: Polsatnews.pl