Program 1 Polskiego Radia poniżej 5 proc. słuchalności

Radiowa Jedynka w okresie od listopada 2019 r. do stycznia 2020 r. miała tylko 4,9 proc. udziału w rynku słuchalności – wynika z najnowszej fali badania Radio Track Millward Brown.

 

Liderem rynku pozostaje RMF FM, które miało 28,5 proc. udziału w rynku słuchalności. Rozgłośnia ta poprawiła swój wynik w skali roku o 2,1 pkt proc. Na drugiej pozycji znalazło się Radio ZET z udziałem na poziomie 12,6 proc. (wzrost o 0,3 pkt proc.). Trzecie miejsce przypadło radiowej Trójce, która umocniła swoją przewagę nad czwartą w zestawieniu Jedynką. Program 3 Polskiego Radia zanotował wzrost udziału z 5,7 do 5,8 proc., natomiast Programu 1 spadek z 5,7 do 4,9 proc. Wynik tej stacji był najniższy w historii badania Radio Track.

 

jka, źródło: Wirtualnemedia.pl