Home / Z życia mediów  / Program 1 Polskiego Radia poniżej 5 proc. słuchalności

Program 1 Polskiego Radia poniżej 5 proc. słuchalności

Radiowa Jedynka w okresie od listopada 2019 r. do stycznia 2020 r. miała tylko 4,9 proc. udziału w rynku słuchalności – wynika z najnowszej fali badania Radio Track Millward Brown.

 

Liderem rynku pozostaje RMF FM, które miało 28,5 proc. udziału w rynku słuchalności. Rozgłośnia ta poprawiła swój wynik w skali roku o 2,1 pkt proc. Na drugiej pozycji znalazło się Radio ZET z udziałem na poziomie 12,6 proc. (wzrost o 0,3 pkt proc.). Trzecie miejsce przypadło radiowej Trójce, która umocniła swoją przewagę nad czwartą w zestawieniu Jedynką. Program 3 Polskiego Radia zanotował wzrost udziału z 5,7 do 5,8 proc., natomiast Programu 1 spadek z 5,7 do 4,9 proc. Wynik tej stacji był najniższy w historii badania Radio Track.

 

jka, źródło: Wirtualnemedia.pl

 

Podziel się!

Kontynuując przeglądanie strony zgadzasz się na instalację plików cookies na swoim urządzeniu więcej

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close