„Puls Biznesu” przebudował swój serwis internetowy pb.pl

Fot. materiały prasowe

„Puls Biznesu” zaprezentował nową, gruntownie przebudowaną stronę główną pb.pl — serwisu na temat biznesu, rynków finansowych i gospodarki.

Jak tłumaczy w komunikacie prasowym, Grzegorz Nawacki, redaktor naczelny „Pulsu Biznesu”, zmiany wprowadzono po analizie potrzeb subskrybentów, a ich wspólnym mianownikiem jest oszczędzenie czasu czytelnikom.

„Podczas gdy internet zalewa nas informacjami i wszyscy próbują nas zatrzymać jak najdłużej, my dajemy szybką i wygodną możliwość czytania ważnych treści. Gdy portale stawiają na krzykliwe, clickbaitowe tytuły, my na stronie głównej wyświetlamy dodatkowo tzw. leady wprowadzające czytelników do treści. Dzięki temu nie będą klikali w artykuły, które ich nie interesują” — mówi Nawacki.

W nowej wersji strony głównej został wprowadzony bardziej intuicyjny układ, umożliwiający szybsze przeglądanie newsów i analiz. Personalizacja w sekcji MójPB umożliwia dostosowanie wyświetlanych treści do preferencji czytelników — wybór ulubionych tematów czy autorów. Mogą oni stworzyć własną, unikatową stronę, ściśle dopasowaną do zainteresowań. Do najważniejszych informacji czytelnik może łatwo powrócić dzięki schowkowi dostępnemu w sekcji MójPB. Każdy artykuł ma także wersję audio.

W nowej odsłonie na stronie głównej znajduje się znacznie więcej artykułów niż dotychczas, zmianie uległ również sposób prezentacji treści w sekcji Analizy — dzięki slajderowi na stronie głównej wyświetlanych jest pięć najważniejszych wykresów dnia wraz z krótkim komentarzem. Pojawiły się także nowe sekcje: „Opinie” — zawierające komentarze felietonistów: redaktorów, analityków i ekonomistów, „Wybór redakcji” z najważniejszymi artykułami opublikowanymi na portalu w ostatnim czasie oraz „Najchętniej czytane” z wyborem tekstów cieszących się największą popularnością wśród użytkowników.

opr. jka, źródło: Puls Biznesu