Liderem rynku radiowego w Polsce, w okresie od maja do lipca 2019 r., było RMF FM. Stacja ta umocniła swoją pozycję – wynika z najnowszej fali badania Radio Track Kantar Polska.
Udział RMF FM wyniósł 28,2 proc. i w porównaniu do tego samego okresu ubiegłego roku zwiększył się o 2,8 pkt. proc. Był to największy wzrost w zestawieniu. Na drugiej pozycji znalazło się Radio ZET z udziałem w słuchalności na poziomie 12,5 proc. (udział tej stacji nie zmienił się). Trzecie miejsce zajęła sieć Eska, której udział w rynku wyniósł 7,8 proc., po spadku o 0,3 pkt. proc.
Pierwszą piątkę uzupełniają: Program 1 Polskiego Radia, którego udział spadł o 1,4 pkt. proc. (najbardziej w zestawieniu) do 5,7 proc., oraz radiowa Trójka. Stacja ta odnotowała wynik na poziomie 5,1 proc. (spadek o 0,6 pkt. proc.).
jka, źródło: Wirtualnemedia.pl