„Super Express” ze wzrostem sprzedaży w styczniu

Tylko „Super Express” w styczniu 2020 r. poprawił swoją sprzedaż wśród ogólnopolskich dzienników. Największy spadek zanotowała „Gazeta Wyborcza”.

 

Jak wynika z Polskich Badań Czytelnictwa „Audyt ZKDP” liderem w tym segmencie pozostaje „Fakt”, którego średnia sprzedaż w styczniu 2020 r.  wyniosła 217 946 egz. i była o 8 proc. mniejsza niż w tym samym miesiącu rok wcześniej. Na drugim miejscu, z wynikiem 115 586 egz., znalazł się „Super Express”. Sprzedaż tego tytułu poprawiła się o 0,53 proc. Trzecie miejsce zajęła „Gazeta Wyborcza”, która zanotowała największy spadek w zestawieniu  -11,47 proc. – i osiągnęła wynik  81 410 egz.

 

Kolejne miejsca zajęły: „Rzeczpospolita” – 39 036 egz. (spadek o 4,73 proc.), „Dziennik Gazeta Prawna” – 37 821 egz. (spadek o 11,17 proc.), „Przegląd Sportowy” – 17 476 egz. (spadek o 9,80 proc.), „Gazeta Polska Codziennie” – 12 667 egz. (spadek o 8,53 proc.), „Puls Biznesu” – 9 318 egz. (spadek o 1,99 proc.), „Parkiet” – 3538 egz. (spadek o 2,40 proc.).

 

jka, źródło: Wirtualnemedia.pl