Trójka ze słuchalnością poniżej 3 procent

Udział Programu 3 Polskiego Radia w czasie słuchania w okresie od sierpnia do października 2020 r. wyniósł tylko 2,9 proc. – wynika z najnowszej fali badania Radio Track Kantar Polska.  

 

Liderem na polskim rynku radiowym pozostaje RMF FM. Udział tej rozgłośni wyniósł 29,4 proc. i w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej zwiększył się o 1,6 pkt. proc.

 

Drugie miejsce zajęło Radio ZET z udziałem na poziomie 12,1 proc. (spadek o 0,3 pkt. proc.), a trzecie sieć Eska z udziałem wynoszącym 7,5 proc. (spadek o 0,5 pkt. proc.).

 

Tuż za podium znalazł się Program 1 Polskiego Radia z wynikiem 5,1 proc. (spadek o 1 pkt. proc.). Taki sam udział – 5,1 proc.- miało Audytorium 17 (sieć regionalnych rozgłośni Polskiego Radia), które zanotowało wzrost  o 0,6 pkt. proc.

 

Kolejne pozycje zajęły RMF MAXXX – 3,7 proc. udziału (bez zmian) oraz VOX FM – 3,6 proc. udziału (wzrost o 0,2 pkt. proc.). Dopiero na ósmym miejscu w zestawieniu znalazła się Trójka której udział w słuchalności zmniejszył się o 1,8 pkt. proc. do 2,9 proc. Jest to najgorszy wynik tej stacji w historii badania Radio Track.

 

jka, źródło: Wirtualnemedia.pl, fot. Polskie Radio