Home / Z życia mediów  / Tygodniki opinii w kwietniu: dwa tytuły poprawiły sprzedaż

Tygodniki opinii w kwietniu: dwa tytuły poprawiły sprzedaż

„Gość Niedzielny” i „Tygodnik Powszechny” miały w kwietniu 2019 r. lepszą sprzedaż niż w tym samym miesiącu przed rokiem. Największe spadki zanotowały „Gazeta Polska” i „Newsweek Polska”.

 

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy wynika, że liderem wśród tygodników opinii pozostaje „Gość Niedzielny”, którego średnia sprzedaż ogółem w kwietniu 2019 roku wyniosła 119 173 egz. Tytuł ten, w stosunku do analogicznego miesiąca 2018 r., poprawił swój wynik o 3,01 proc. Na drugim miejscu znalazła się „Polityka”, które po spadku o 3,69 proc. osiągnęła sprzedaż na poziomie 100 007 egz. Trzecią pozycję zajął  „Newsweek Polska” –  78 235 egz. (spadek o 15,46 proc). Kolejne miejsca zestawienia wyglądają następująco: „Sieci” – 42 211 egz.(spadek o 7,97 proc.),  „Do Rzeczy” – 33 734 egz. (spadek o 4,70 proc.), „Tygodnik Powszechny” –  30 033 egz. (wzrost sprzedaży o 3,86 proc.), „Gazeta Polska” – 21 338 egz. (spadek aż o 26,08 proc.), „Przegląd” – 16 265 egz. (spadek o  6,5 proc.), „Wprost” – 14 798 egz. (spadek o 14,65 proc.).

 

jka, źródła: ZKDP, Wirtualnemedia.pl

 

Podziel się!

Kontynuując przeglądanie strony zgadzasz się na instalację plików cookies na swoim urządzeniu więcej

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close