Tygodniki opinii w kwietniu: dwa tytuły poprawiły sprzedaż

„Gość Niedzielny” i „Tygodnik Powszechny” miały w kwietniu 2019 r. lepszą sprzedaż niż w tym samym miesiącu przed rokiem. Największe spadki zanotowały „Gazeta Polska” i „Newsweek Polska”.

 

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy wynika, że liderem wśród tygodników opinii pozostaje „Gość Niedzielny”, którego średnia sprzedaż ogółem w kwietniu 2019 roku wyniosła 119 173 egz. Tytuł ten, w stosunku do analogicznego miesiąca 2018 r., poprawił swój wynik o 3,01 proc. Na drugim miejscu znalazła się „Polityka”, które po spadku o 3,69 proc. osiągnęła sprzedaż na poziomie 100 007 egz. Trzecią pozycję zajął  „Newsweek Polska” –  78 235 egz. (spadek o 15,46 proc). Kolejne miejsca zestawienia wyglądają następująco: „Sieci” – 42 211 egz.(spadek o 7,97 proc.),  „Do Rzeczy” – 33 734 egz. (spadek o 4,70 proc.), „Tygodnik Powszechny” –  30 033 egz. (wzrost sprzedaży o 3,86 proc.), „Gazeta Polska” – 21 338 egz. (spadek aż o 26,08 proc.), „Przegląd” – 16 265 egz. (spadek o  6,5 proc.), „Wprost” – 14 798 egz. (spadek o 14,65 proc.).

 

jka, źródła: ZKDP, Wirtualnemedia.pl