Tygodniki opinii w lutym: najmniej straciła „Polityka”

Wszystkie tygodniki opinii zanotowały w lutym spadki sprzedaży. Najmniej straciła „Polityka”, najwięcej „Sieci”.

 

Liderem pozostaje „Gość Niedzielny”, którego średnia sprzedaż w lutym 2020 roku wyniosła 98 802 egz. i  była o 9,50 proc. mniejsza niż w analogicznym okresie rok wcześniej – wynika z danych Polskich Badań Czytelnictwa „Audyt ZKDP”. Na drugim miejscu znalazła się „Polityka”, której wynik zmniejszył się tylko o 1,90 proc. do 91 758 egz. Trzecia pozycja należała do „Newsweek Polska” z wynikiem 67 280 egz., po spadku o 13,78 proc.

 

Kolejne miejsca zajęły: „Sieci” – 34 149 egz. (spadek o 15,35 proc.), „Do Rzeczy” – 28 837 egz. (spadek o 8,41 proc.), „Tygodnik Powszechny” – 25 018 egz. (spadek o 8,82 proc.), „Gazeta Polska” – 22 167 egz. (spadek o 4,14 proc.) i „Przegląd” – 14 815 egz. (spadek o 4,86 proc.).

 

jka, źródło: Wirtualnemedia.pl