Home / Z życia mediów  / Wzrosła sprzedaż „Pulsu Biznesu” i „Super Expressu”

Wzrosła sprzedaż „Pulsu Biznesu” i „Super Expressu”

W sierpniu wśród dzienników ogólnopolskich dwa tytuły ­– „Puls Biznesu” i „Super Express” – poprawiły swoją średnią sprzedaż.

 

Liderem w tym segmencie był „Fakt”, którego średnia sprzedaż wyniosła  214 677 egz., w porównaniu do tego samego miesiąca ubiegłego roku, tytuł ten zanotował wynik gorszy o 8,02 proc. – wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.

 

Na drugim miejscu znalazł się „Super Express”, który o 1,24 proc. poprawił swój wynik do 116 455 egz.

 

Trzecia w zestawieniu „Gazeta Wyborcza” zanotowała spadek o 5,54 proc. do 84 572 egz.

 

Kolejne pozycje zajęły: „Rzeczpospolita” – 43 155 egz. (spadek o 3,64 proc.), „Dziennik Gazeta Prawna” – 32 294 egz. (spadek o 7,53 proc.), „Przegląd Sportowy” – 23 156 proc. (spadek o 10,31 proc.), „Gazeta Polska Codziennie” – 13 256 egz. (spadek o 10,62 proc.). Na przedostatniej pozycji znalazł się „Puls Biznesu” ze sprzedażą na poziomie 9 799 egz., tytuł ten zanotował największy wzrost wśród wszystkich dzienników wynoszący 3,65 proc. Zestawienie zamyka „Parkiet. Gazeta Giełdy” z wynikiem 3 718 egz. (spadek o 2,52 proc.).

 

jka, źródła: ZKDP, Wirtualnemedia.pl

Podziel się!

Kontynuując przeglądanie strony zgadzasz się na instalację plików cookies na swoim urządzeniu więcej

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close