Znów bardzo spadła słuchalność Trójki

2,6 proc. – tle wyniósł udział Programu 3 Polskiego Radia w czasie słuchania w okresie od września do listopad 2020 r. To najgorszy wynik tej stacji w historii badania Radio Track.

 

Bez zmian pozostaje lider na polskim rynku radiowym  – RMF FM, którego słuchalność od września do listopada 2020 r. wyniosła 29,1 proc. – wynika z  najnowszej fali badania Radio Track Kantar Polska. W porównaniu do tego samego okresu rok wcześniej udział tej stacji zwiększył się o 1,6 pkt. proc.

 

Drugą pozycję zajęło Radio ZET z wynikiem na poziomie 12 proc. (spadek o 0,4 pkt. proc.), a trzecią Radio Eska –  7,6 proc. (spadek o 0,5 pkt. proc.).

Kolejne miejsce w zestawieniu wyglądają następująco:  Audytorium 17 (grupa regionalnych rozgłośni Polskiego Radia) –  5,1 proc. (wzrost o 0,3 pkt. proc.), Program 1 Polskiego Radia – 5,1 proc. (spadek o 0,6 pkt. proc.),  RMF Maxxx, – 3,9 proc. (wzrost o 0,1 pkt. proc.), VOX FM  – 3,6 proc. (wzrost o 0,1 pkt. proc.), Złote Przeboje – 2,9 proc. (wzrost o 0,1 pkt. proc.).

 

Dopiero za nimi znalazła się Trójka, z udziałem w słuchalności na poziomie 2,6 proc. Jej wynik zmniejszył się aż o 2,3 pkt. proc. To najgorsze notowanie tej stacji od początku badań Radio Track. Do tej pory Program 3 Polskiego Radia najniższy udział, wynoszący 2,9 proc., miał w fali sierpień-październik 2020 r.

 

opr. jka, źródło: Wirtualnemedia.pl, fot. Wikipedia