Duży wzrost oglądalności programów informacyjnych

W marcu wszystkie programy informacyjne znacznie poprawiły wyniki oglądalności. Najwięcej widzów przybyło „Teleexpressowi” nadawanemu w TVP 1 i TVP Info.

 

Najchętniej wybieranym programem w marcu były „Fakty” TVN i TVN24 BiS wynika z danych Nielsen Audience Measurement. Serwis ten oglądało średnio 3,65 mln widzów, o 407 tys. więcej niż w tym samym miesiącu rok wcześniej. Na drugim miejscu znalazły się „Wiadomości” TVP1 i TVP Info, których widownia zwiększyła się o 828 tys. osób i wynosiła 3,58 mln. Trzecią pozycję zajął „Teleexpress”. Oglądalność tego programu w Jedynce i TVP Info wzrosła najbardziej w zestawieniu o 926 tys. widzów i wyniosła 3,48 mln osób.

 

Pierwszą piątkę uzupełniają „Wydarzenia” Polsatu i Polsatu News –  2,76 mln widzów  (wzrost o 479 tys. widzów) i „Panorama” TVP2 i TVP Info – 2,29 mln widzów (wzrost o 773 tys. osób).

 

jka, źródło: Wirtualnemedia.pl