„Gourmet” – debiutuje nowe pismo o gastronomii

Na rynek wchodzi kwartalnik „Gourmet” adresowany do właścicieli, menedżerów i gości restauracji z segmentu premium. Redaktorem naczelnym magazynu jest Rafał Skórski, a wydawcą należąca do niego spółka Skoorpress Media & Publishing.

 

Pismo prezentować ma inspiracje z całego świata dotyczące prowadzenia biznesu gastronomicznego na najwyższym poziomie. W pierwszym numerze opisane będą m.in. przykłady z Meksyku, Hiszpanii, Niemiec i Mołdawii. Przeczytamy również artykuł Krzysztofa Janiszewskiego, właściciela restauracji Senses. Poza nim z nowym magazynem współpracować będą m.in.: Jarosław Walczyk, szef Klubu Szefów Kuchni i właściciel restauracji Pink Lobster, Nestor Grojewski, były właściciel restauracji rybnej we Włoszech Cru.Dop, a obecnie menadżer i szef kuchni warszawskiej restauracji Cinema di Paradiso oraz Tomasz i Anna Strażyńscy, właściciele znanej w krajach niemieckojęzycznych i arabskich Tawerny Kapitańskiej.

 

„Gourmet” ma objętość  56 stron i kosztuje 12,99 zł. Pierwszy numer ukazuje się w nakładzie 3 tys. egz.

 

Wydawca  „Gourmet”,  spółka Rafała Skórskiego Skoorpress Media & Publishing, w ubiegłym roku wprowadził na rynek czasopismo „Rzęsy” dotyczące pielęgnacji i stylizacji rzęs. Potenzmittel rezeptfrei

 

Rafał Skórski w swojej karierze zawodowej był dziennikarzem związanym z „Polską The Times”, „Super Expressem”, „Dziennikiem Gazetą Prawną” oraz magazynami „Sukces”, „Kariera”, „Forbes”, „Businessman.pl” i „Wprost”.

 

jka, źródło: Wirtualnemedia.pl