Home / Z życia mediów  / „Gourmet” – debiutuje nowe pismo o gastronomii

„Gourmet” – debiutuje nowe pismo o gastronomii

Na rynek wchodzi kwartalnik „Gourmet” adresowany do właścicieli, menedżerów i gości restauracji z segmentu premium. Redaktorem naczelnym magazynu jest Rafał Skórski, a wydawcą należąca do niego spółka Skoorpress Media & Publishing.

 

Pismo prezentować ma inspiracje z całego świata dotyczące prowadzenia biznesu gastronomicznego na najwyższym poziomie. W pierwszym numerze opisane będą m.in. przykłady z Meksyku, Hiszpanii, Niemiec i Mołdawii. Przeczytamy również artykuł Krzysztofa Janiszewskiego, właściciela restauracji Senses. Poza nim z nowym magazynem współpracować będą m.in.: Jarosław Walczyk, szef Klubu Szefów Kuchni i właściciel restauracji Pink Lobster, Nestor Grojewski, były właściciel restauracji rybnej we Włoszech Cru.Dop, a obecnie menadżer i szef kuchni warszawskiej restauracji Cinema di Paradiso oraz Tomasz i Anna Strażyńscy, właściciele znanej w krajach niemieckojęzycznych i arabskich Tawerny Kapitańskiej.

 

„Gourmet” ma objętość  56 stron i kosztuje 12,99 zł. Pierwszy numer ukazuje się w nakładzie 3 tys. egz.

 

Wydawca  „Gourmet”,  spółka Rafała Skórskiego Skoorpress Media & Publishing, w ubiegłym roku wprowadził na rynek czasopismo „Rzęsy” dotyczące pielęgnacji i stylizacji rzęs.

 

Rafał Skórski w swojej karierze zawodowej był dziennikarzem związanym z „Polską The Times”, „Super Expressem”, „Dziennikiem Gazetą Prawną” oraz magazynami „Sukces”, „Kariera”, „Forbes”, „Businessman.pl” i „Wprost”.

 

jka, źródło: Wirtualnemedia.pl

 

Podziel się!

Kontynuując przeglądanie strony zgadzasz się na instalację plików cookies na swoim urządzeniu więcej

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close