Home / Z życia mediów  / Magazyn „Gala” znika z rynku

Magazyn „Gala” znika z rynku

Burda Media Polska rezygnuje z wydawania dwutygodnika „Gala”. Ostatni numer magazynu ukaże się 23 sierpnia.

 

Na polskim rynku prasowym „Gala” ukazuje się w Polsce od 2001 roku – najpierw jako tygodnik, a potem dwutygodnik. Początkowo magazyn wydawała spółka G+J Polska, którą w 2013 roku przejęła Burda International.

 

Równocześnie z informacją o rezygnacji z wydawania „Gali” BMP przekazała wiadomość, że uzgodniła kupno od Gruner und Jahr na polskim rynku grupy marek wydawniczych „Focus” i Focus.pl, które dotychczas wydawała na licencji.

 

opr. jka, źródło: Wirtualnemedia.pl

 

 

 

 

Podziel się!

Kontynuując przeglądanie strony zgadzasz się na instalację plików cookies na swoim urządzeniu więcej

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close