W okresie marzec – maj 2024 duży wzrost słuchalności zanotowało Radio ZET w porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego roku. Radio Maryja zaś miało lepszy wynik niż Program III Polskiego Radia.
Z ostatniej fali badania Radio Track wynika, że liderem rynku radiowego w Polsce pozostaje RMF FM, którego udział w czasie słuchania w okresie marzec – maj 2024 wyniósł 29,3 proc. Stacja ta, w porównaniu do tego samego okresu ubiegłego roku, zanotowała niewielki spadek (z 29,7 proc.). Na drugim miejscu znalazło się Radio ZET, którego udział wzrósł z 13,2 proc. do 15,4 proc. Trzecie miejsce, wśród stacji ogólnopolskich i ponadregionalnych, zajął Program 1 Polskiego Radia z wynikiem 4,5 proc. (spadek z 4,8 proc.)
Udział w słuchalności Radia Maryja wzrósł z 1,7 proc. do 2 proc., dzięki czemu rozgłośnia ta wyprzedziła w zestawieniu Program 3 Polskiego Radia, który miał wynik taki sam jak w ubiegłym roku, wynoszący 1,9 proc.
opr. jka, źródło: Radio Track