RMF FM umacnia swoją pozycję na radiowym rynku

W trzecim kwartale 2019 r. najbardziej wzrosła słuchalności  RMF FM. Najwięcej straciła radiowa Trójka.

 

Od lipca do września 2019 r. udział RMF FM wyniósł 28,3 proc. – wynika z najnowszej fali badania Radio Track Kantar Polska. Był to wynik lepszy o 2,3 pkt. proc. w porównaniu do tego samego okresu ubiegłego roku.

 

Drugie miejsce zajęło Radio ZET ze słuchalnością na poziomie 12,3 proc. (udział tej stacji w porównaniu do analogicznego okresu 2018 r. nie zmienił się).

 

Trzecia lokata przypadła sieci Eska z wynikiem na poziomie 7,8 proc. (wzrost o 0,2 pkt. proc.). Pierwszą piątkę uzupełniają: radiowa Jedynka – 6,1 proc. (spadek o 0,6 pkt) i Program 3 Polskiego Radia – 4,6 proc. (spadek o 1,1 pkt. proc.).

 

jka, źródło: Wirtualnemedia.pl