Home / Z życia mediów  / RMF FM umacnia swoją pozycję na radiowym rynku

RMF FM umacnia swoją pozycję na radiowym rynku

W trzecim kwartale 2019 r. najbardziej wzrosła słuchalności  RMF FM. Najwięcej straciła radiowa Trójka.

 

Od lipca do września 2019 r. udział RMF FM wyniósł 28,3 proc. – wynika z najnowszej fali badania Radio Track Kantar Polska. Był to wynik lepszy o 2,3 pkt. proc. w porównaniu do tego samego okresu ubiegłego roku.

 

Drugie miejsce zajęło Radio ZET ze słuchalnością na poziomie 12,3 proc. (udział tej stacji w porównaniu do analogicznego okresu 2018 r. nie zmienił się).

 

Trzecia lokata przypadła sieci Eska z wynikiem na poziomie 7,8 proc. (wzrost o 0,2 pkt. proc.). Pierwszą piątkę uzupełniają: radiowa Jedynka – 6,1 proc. (spadek o 0,6 pkt) i Program 3 Polskiego Radia – 4,6 proc. (spadek o 1,1 pkt. proc.).

 

jka, źródło: Wirtualnemedia.pl

 

 

Podziel się!

Kontynuując przeglądanie strony zgadzasz się na instalację plików cookies na swoim urządzeniu więcej

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close