Home / Z życia mediów  / RMF FM znów umacnia pozycję na radiowym rynku

RMF FM znów umacnia pozycję na radiowym rynku

Liderem rynku radiowego w okresie od września do listopada 2019 roku było RMF FM.

 

Udział tej rozgłośni pod względem słuchania wyniósł 27,5 proc. – wynika z najnowszej fali badania Radio Track Kantar Polska. W porównaniu do okresu wrzesień – listopada 2018 RMF FM poprawiło swój wynik o 1,3 pkt. proc. – najwięcej  w zestawieniu.

 

Drugą pozycję zajęło Radio ZET, którego udział wyniósł 12,4 proc. (spadek o 0,7 pkt. proc.), a trzecią sieć ESKA z udziałem na poziomie 8,1 proc. (wzrost o 0,7 pkt. proc.).

 

Pierwszą piątkę uzupełniają radiowa Jedynka z udziałem 5,7 proc. (spadek o 0,5 pkt. proc.) oraz Program 3 Polskiego Radia. Udział tej ostatniej stacji spadł aż o 0,8 pkt. proc. (najbardziej w zestawieniu) do 4,9 proc.

 

jka, źródło: Wirtualnemedia.pl

 

Podziel się!

Kontynuując przeglądanie strony zgadzasz się na instalację plików cookies na swoim urządzeniu więcej

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close