RMF FM znów umacnia pozycję na radiowym rynku

Liderem rynku radiowego w okresie od września do listopada 2019 roku było RMF FM.

 

Udział tej rozgłośni pod względem słuchania wyniósł 27,5 proc. – wynika z najnowszej fali badania Radio Track Kantar Polska. W porównaniu do okresu wrzesień – listopada 2018 RMF FM poprawiło swój wynik o 1,3 pkt. proc. – najwięcej  w zestawieniu.

 

Drugą pozycję zajęło Radio ZET, którego udział wyniósł 12,4 proc. (spadek o 0,7 pkt. proc.), a trzecią sieć ESKA z udziałem na poziomie 8,1 proc. (wzrost o 0,7 pkt. proc.).

 

Pierwszą piątkę uzupełniają radiowa Jedynka z udziałem 5,7 proc. (spadek o 0,5 pkt. proc.) oraz Program 3 Polskiego Radia. Udział tej ostatniej stacji spadł aż o 0,8 pkt. proc. (najbardziej w zestawieniu) do 4,9 proc.

 

jka, źródło: Wirtualnemedia.pl