Rośnie widownia telewizyjnych programów informacyjnych

W maju najchętniej oglądanym serwisem informacyjnym były „Fakty” TVN. Wzrosła jednak widownia wszystkich programów.

Najwięcej oglądających przybyło liderowi, czyli „Faktom” TVN. W maju program ten oglądało średnio 2,57 mln widzów, w porównaniu do tego samego miesiąca rok wcześniej serwis zyskał 20,97 proc. widzów – wynika z danych Nielsen Audience Measurement, które podaje portal Wirtualnemedia.pl.  Oglądalność „Faktów” w TVN i TVN24 BiS wyniosła zaś 2,78 mln widzów (wzrost o 22,52 proc.).

 

Na drugim miejscu znalazły się „Wiadomości” TVP1, których oglądalność na głównej antenie zwiększyła się o 17,03 proc. do 1,86 mln widzów.  Uwzględniając dane z TVP Info program ten w maju oglądało średnio 2,32 mln widzów (wzrost o 18,52 proc.).

 

Na trzecią pozycję, z czwartej, awansowały „Wydarzenia” Polsatu. Oglądalność tego serwisu na głównej antenie wzrosła o 16,10 proc. i wyniosła 1,74 mln osób. Na dwóch antenach (Polsat i Polsat News) „Wydarzenia” w maju oglądało 1,88 mln widzów, o 13,84 proc. więcej, niż przed rokiem kiedy to dziennik pokazywano na trzech antenach (był dostępny jeszcze w Polsat News 2).

 

„Teleexpress” TVP1, który spadł z trzeciej na czwartą lokatę, miał w maju na głównej antenie średnią widownię wynoszącą 1,71 mln osób (wzrost o 14,04 proc.). Uwzględniając jednak dane z TVP Info  – 2,20 mln oglądających (wzrost o 15,41 proc.) – program ten wyprzedza „Wydarzenia” Polsatu.

jka, źródło: Wirtualnemedia.pl