Home / Z życia mediów  / Rośnie widownia telewizyjnych programów informacyjnych

Rośnie widownia telewizyjnych programów informacyjnych

W maju najchętniej oglądanym serwisem informacyjnym były „Fakty” TVN. Wzrosła jednak widownia wszystkich programów.

Najwięcej oglądających przybyło liderowi, czyli „Faktom” TVN. W maju program ten oglądało średnio 2,57 mln widzów, w porównaniu do tego samego miesiąca rok wcześniej serwis zyskał 20,97 proc. widzów – wynika z danych Nielsen Audience Measurement, które podaje portal Wirtualnemedia.pl.  Oglądalność „Faktów” w TVN i TVN24 BiS wyniosła zaś 2,78 mln widzów (wzrost o 22,52 proc.).

 

Na drugim miejscu znalazły się „Wiadomości” TVP1, których oglądalność na głównej antenie zwiększyła się o 17,03 proc. do 1,86 mln widzów.  Uwzględniając dane z TVP Info program ten w maju oglądało średnio 2,32 mln widzów (wzrost o 18,52 proc.).

 

Na trzecią pozycję, z czwartej, awansowały „Wydarzenia” Polsatu. Oglądalność tego serwisu na głównej antenie wzrosła o 16,10 proc. i wyniosła 1,74 mln osób. Na dwóch antenach (Polsat i Polsat News) „Wydarzenia” w maju oglądało 1,88 mln widzów, o 13,84 proc. więcej, niż przed rokiem kiedy to dziennik pokazywano na trzech antenach (był dostępny jeszcze w Polsat News 2).

 

„Teleexpress” TVP1, który spadł z trzeciej na czwartą lokatę, miał w maju na głównej antenie średnią widownię wynoszącą 1,71 mln osób (wzrost o 14,04 proc.). Uwzględniając jednak dane z TVP Info  – 2,20 mln oglądających (wzrost o 15,41 proc.) – program ten wyprzedza „Wydarzenia” Polsatu.

jka, źródło: Wirtualnemedia.pl

 

Podziel się!

Kontynuując przeglądanie strony zgadzasz się na instalację plików cookies na swoim urządzeniu więcej

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close