Słuchalność radiowej Trójki spadła poniżej dwóch procent

W okresie od maja do lipca Program 3 Polskiego Radia miał słuchalność na poziomie 1,9 proc. Stacja ta zanotowała największy spadek wśród badanych rozgłośni.

 

Liderem rynku w naszym kraju pozostaje RMF FM, którego udział w okresie od maja do lipca 2021 roku wyniósł 29,3 proc. – wynika z badania Radio Track Kantar Polska, podanego przez portal Wirtualnemedia.pl. W porównaniu do tego samego okresu rok wcześniej rozgłośnia ta poprawiła swój wynik o 0,4 pkt. proc.

 

Drugie miejsce przypadło Radiu ZET, które miało słuchalność na poziomie 12,8 proc. (wzrost o 0,2 pkt. proc.), a trzecie sieci Eska z udziałem 8,4 proc. (wzrost o 1,1 pkt. proc.). Pierwszą piątkę uzupełniają radiowa Jedynka, której słuchalność zmalała o 0,3 pkt. proc. do 4,9 proc. oraz Audytorium 17 (grupa regionalnych rozgłośni Polskiego Radia) – 4,5 proc. udziału (spadek o 0,1 pkt. proc.).

Program 3 Polskiego Radia znalazł się dopiero na 11 miejscu, wynik tej stacji zmniejszył się aż o 2,2 pkt. proc. (największy spadek w zestawieniu) do 1,9 proc.

 

opr. jka, źródło: Wirtualnemedia.pl, fot. Wikipedia