Słuchalność Trójki znów poszła w dół

Program 3 Polskiego Radia kolejny raz zanotował spadek w udziale słuchalności. W okresie listopad 2020 – styczeń 2021 wyniósł on 2,1 proc. Swój wynik poprawiła m.in. publiczna Jedynka.

 

Z badania Radio Track  wynika, że liderem rynku było RMF FM, z udziałem na poziomie 28,9 proc., w tym samym okresie rok wcześniej stacja ta osiągnęła wynik 28,5 proc. Na drugiej pozycji znalazło się Radia ZET  ze słuchalnością 12,3 proc.(spadek z 12,6 proc.), a na trzecim Radia Eska  z wynikiem 7,4 proc. (spadek z 7,9 proc.). Czwarte miejsce zajął Program 1 Polskiego Radia, który zanotował wzrost słuchalności z 4,9 proc. do 5,4 proc.

 

Kolejne miejsca wyglądają następująco: Audytorium 17 (grupa regionalnych rozgłośni Polskiego Radia) – 5,0 proc. (wzrost z 4,7 proc), RMF MAXXX – 3,8 proc. (wzrost z 3,7 proc.), VOX – 3,7 proc. (wzrost z 3,6 proc.), Złote Przeboje – 2,8 proc. (wzrost z 2,6 proc.), AntyRadio – 2,7 proc. (wzrost z 2,3 proc.), TOK FM – 2,6 proc. (wzrost z 2,3 proc.), Radio PLUS – 2,2 proc. (wzrost z 2,1 proc.). Dopiero na dwunastym miejscu znalazła się radiowa Trójka, której udział w rynku słuchalności spadł z 5,9 proc. do 2,1 proc.

 

opr. jka, źródło: Wirtualnemedia.pl, fot. Wikipedia.pl