Wszystkie dzienniki lokalne w pierwszym półroczu ze spadkami sprzedaży

W pierwszym półroczu 2019 r. wszystkie dzienniki regionalne i lokalne miały mniejszą sprzedaż niż w tym samym okresie ubiegłego roku. Najwięcej stracił „Dziennik Zachodni”.

 

Liderem w tym segmencie jest „Gazeta Pomorska”, której średnia sprzedaż w pierwszym półroczu tego roku wyniosła  26 175 egz., o 12,89 proc. mniej, niż w analogicznym okresie 2018 r. – wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy. Na drugim miejscu był „Dziennik Zachodni” (Polska Press Grupa), którego sprzedaż zmniejszyła się o 20,01 proc. i wyniosła 20 854 egz. Gazeta ta zanotowała największy spadek w zestawieniu. Trzecią pozycję zajął „Głos Wielkopolski” z wynikiem 18 893 egz. (spadek o 14,16 proc.).

 

W czerwcu 2019 roku liderem również była „Gazeta Pomorska”, która uzyskała wynik 24 997 egz., o 13,67 proc. gorszy niż w analogicznym miesiącu ubiegłego roku.  „Dziennik Zachodni” zanotował sprzedaż na poziomie 18 894 egz.(spadek o 25,37 proc.), a „Głos Wielkopolski” – 18 223 egz. (spadek o 12,58 proc.). Paylevo Casinona: https://videospelautomater.com/betalningsmetoder/paylevo.html

 

jka, źródła: ZKDP, Wirtualnemedia.pl