Home / Z życia mediów  / Wszystkie dzienniki lokalne w pierwszym półroczu ze spadkami sprzedaży

Wszystkie dzienniki lokalne w pierwszym półroczu ze spadkami sprzedaży

W pierwszym półroczu 2019 r. wszystkie dzienniki regionalne i lokalne miały mniejszą sprzedaż niż w tym samym okresie ubiegłego roku. Najwięcej stracił „Dziennik Zachodni”.

 

Liderem w tym segmencie jest „Gazeta Pomorska”, której średnia sprzedaż w pierwszym półroczu tego roku wyniosła  26 175 egz., o 12,89 proc. mniej, niż w analogicznym okresie 2018 r. – wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy. Na drugim miejscu był „Dziennik Zachodni” (Polska Press Grupa), którego sprzedaż zmniejszyła się o 20,01 proc. i wyniosła 20 854 egz. Gazeta ta zanotowała największy spadek w zestawieniu. Trzecią pozycję zajął „Głos Wielkopolski” z wynikiem 18 893 egz. (spadek o 14,16 proc.).

 

W czerwcu 2019 roku liderem również była „Gazeta Pomorska”, która uzyskała wynik 24 997 egz., o 13,67 proc. gorszy niż w analogicznym miesiącu ubiegłego roku.  „Dziennik Zachodni” zanotował sprzedaż na poziomie 18 894 egz.(spadek o 25,37 proc.), a „Głos Wielkopolski” – 18 223 egz. (spadek o 12,58 proc.).

 

jka, źródła: ZKDP, Wirtualnemedia.pl

 

 

 

Podziel się!

Kontynuując przeglądanie strony zgadzasz się na instalację plików cookies na swoim urządzeniu więcej

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close