Home / Z życia mediów  / „Tygodnik Powszechny” i „Polityka” poprawiły sprzedaż

„Tygodnik Powszechny” i „Polityka” poprawiły sprzedaż

W sierpniu wśród tygodników opinii wzrosła sprzedaż „Tygodnika Powszechnego” i „Polityki”. Najwięcej stracił „Wprost”.

 

Na pierwszym miejscu w tym segmencie wciąż pozostaje „Gość Niedzielny”, którego sprzedaż ogółem w sierpniu 2019 roku wyniosła 106 006 egz. Tytuł ten zanotował spadek o 0,28 proc. w  porównaniu do tego samego okresu  rok wcześniej – wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy. Drugą pozycję zajęła  „Polityka”, która poprawiła sprzedaż  o 0,88 proc. do 97 189 egz. Trzecie miejsce przypadło tygodnikowi „Newsweek Polska”  z wynikiem 73 731 egz., po spadku o 16,83 proc.

 

Kolejne miejsce zajęły: „Sieci” – 39 182 egz. (spadek o 9 proc.), „Do Rzeczy”  – 31 470 egz. (spadek o 5,51 proc.), „Tygodnik Powszechny” – 27 440 egz. (wzrost o 5,76 proc.), „Gazeta Polska” – 22 093 egz. (spadek o 11,12 proc.), „Przegląd” – 15 781 egz. (spadek o 3,05 proc.). Zestawienie zamyka „Wprost”, którego sprzedaż zmniejszyła się o 20,45 proc. do 15 286 egz.

 

 

jka, źródła: ZKDP, Wirtualnemedia.pl

 

Podziel się!

Kontynuując przeglądanie strony zgadzasz się na instalację plików cookies na swoim urządzeniu więcej

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close