„Tygodnik Powszechny” i „Polityka” poprawiły sprzedaż

W sierpniu wśród tygodników opinii wzrosła sprzedaż „Tygodnika Powszechnego” i „Polityki”. Najwięcej stracił „Wprost”.

 

Na pierwszym miejscu w tym segmencie wciąż pozostaje „Gość Niedzielny”, którego sprzedaż ogółem w sierpniu 2019 roku wyniosła 106 006 egz. Tytuł ten zanotował spadek o 0,28 proc. w  porównaniu do tego samego okresu  rok wcześniej – wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy. Drugą pozycję zajęła  „Polityka”, która poprawiła sprzedaż  o 0,88 proc. do 97 189 egz. Trzecie miejsce przypadło tygodnikowi „Newsweek Polska”  z wynikiem 73 731 egz., po spadku o 16,83 proc.

 

Kolejne miejsce zajęły: „Sieci” – 39 182 egz. (spadek o 9 proc.), „Do Rzeczy”  – 31 470 egz. (spadek o 5,51 proc.), „Tygodnik Powszechny” – 27 440 egz. (wzrost o 5,76 proc.), „Gazeta Polska” – 22 093 egz. (spadek o 11,12 proc.), „Przegląd” – 15 781 egz. (spadek o 3,05 proc.). Zestawienie zamyka „Wprost”, którego sprzedaż zmniejszyła się o 20,45 proc. do 15 286 egz.

 

 

jka, źródła: ZKDP, Wirtualnemedia.pl