Wszystkie tygodniki opinii zanotowały w listopadzie 2019 r., spadki sprzedaży. Najwięcej straciła „Gazeta Polska”, najmniej „Tygodnik Powszechny.
Liderem w tym segmencie pozostaje „Gość Niedzielny”, którego średnia sprzedaż ogółem w listopadzie 2019 r. wyniosła 105 024 egz. i była o 7,14 proc. mniejsza niż w tym samym miesiącu 2018 r. – wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.
Drugie miejsce zajęła „Polityka”. Sprzedaż tego tytułu, po spadku o 4,27 proc., wyniosła 90 024 egz. Na trzecim miejscu znalazł się „Newsweek Polska”, z wynikiem 68 724 egz., po spadku o 10,89 proc.
Kolejne pozycje wyglądają następująco: „Sieci” – 36 554 egz. (spadek o 11,92 proc.), „Do Rzeczy” – 28 824 egz. (spadek o 9,67 proc.), „Tygodnik Powszechny” – 25 459 egz. (spadek o 1,12 proc.), „Gazeta Polska” – 20 307 egz. (spadek o 24,27 proc.), „Przegląd” – 14 738 egz. (spadek o 4,17 proc.), „Wprost” – 13 599 egz. (spadek o 17,06 proc.).
Źródła: ZKDP, Wirtualnemedia.pl