Home / Z życia mediów  / Tygodniki opinii w listopadzie: „Gazeta Polska” z największym spadkiem

Tygodniki opinii w listopadzie: „Gazeta Polska” z największym spadkiem

Wszystkie tygodniki opinii zanotowały w listopadzie 2019 r., spadki sprzedaży. Najwięcej straciła „Gazeta Polska”, najmniej „Tygodnik Powszechny.

 

Liderem w tym segmencie pozostaje  „Gość Niedzielny”, którego średnia sprzedaż ogółem w listopadzie 2019 r. wyniosła 105 024 egz. i była o 7,14 proc. mniejsza niż w tym samym miesiącu 2018 r.  – wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.

 

Drugie miejsce zajęła „Polityka”. Sprzedaż tego tytułu, po spadku o 4,27 proc., wyniosła 90 024 egz. Na trzecim miejscu znalazł się  „Newsweek Polska”, z wynikiem 68 724 egz., po spadku o 10,89 proc.

 

Kolejne pozycje wyglądają następująco: „Sieci” – 36 554 egz. (spadek o 11,92 proc.), „Do Rzeczy” – 28 824 egz. (spadek o 9,67 proc.), „Tygodnik Powszechny” – 25 459 egz. (spadek o 1,12 proc.), „Gazeta Polska” – 20 307 egz. (spadek o 24,27 proc.), „Przegląd” – 14 738 egz. (spadek o 4,17 proc.), „Wprost” – 13 599 egz. (spadek o 17,06 proc.).

 

Źródła: ZKDP, Wirtualnemedia.pl

 

Podziel się!

Kontynuując przeglądanie strony zgadzasz się na instalację plików cookies na swoim urządzeniu więcej

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close