Home / Z życia mediów  /  Wzrosła sprzedaż „Super Expressu” i „Puls Biznesu”

 Wzrosła sprzedaż „Super Expressu” i „Puls Biznesu”

We wrześniu wśród ogólnopolskich dzienników dwa tytuły – „Super Express” i „Puls Biznesu”  poprawiły swój wynik sprzedaży. Największy spadek zanotowała „Gazeta Polska Codziennie”.

 

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy wynika, że we wrześniu 2019 roku liderem był „Fakt”. Średnia sprzedaż tego dziennika, w porównaniu do analogicznego miesiąca 2018 r., zmniejszyła się jednak o 8,44 proc. do 205 297 egz. Drugi tytuł w zestawieniu –  „Super Express” poprawił swój wynik o 1,07 proc. do  111 788 egz. Na trzecim miejscu znalazła się „Gazeta Wyborcza”, której sprzedaż wyniosła 81 778 egz., po spadku o 9,22 proc.

 

Kolejne pozycje zajęły: „Rzeczpospolita” – 42 873 egz. (spadek o 4,29 proc.), „Dziennik Gazeta Prawna” – 34 186 egz. (spadek o 10,94 proc.), „Przegląd Sportowy” – 21 334 egz. (spadek o 9,85 proc.), „Gazeta Polska Codziennie” – 12 746 egz. (spadek o 14,05 proc.), „Puls Biznesu” – 9 838 egz. (wzrost o 1,12 proc.), „Parkiet” – 3 809 egz. (spadek o 0,26 proc.).

 

jka, źródła: ZKDP, Wirtualnemedia.pl

 

Podziel się!

Kontynuując przeglądanie strony zgadzasz się na instalację plików cookies na swoim urządzeniu więcej

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close